Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-22, 22:14   #1
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

TheDarkKnight's resa genom galaxen (NBA,NHL,Fotboll)


Hej och välkommen till min speldagbok. Varför jag egentligen startar denna dagbok är för att få större koll på mina egna spel, men även för att visa upp mina "mini-rekar" till övriga omvärlden.

Jag har inget speciellt mål satt, utan denna dagbok är helt enkelt om mitt spelande och dagboken är inte heller avgränsad till en viss tidsperiod. Utan jag kommer bara tuffa på, och den dagen det kommer till ett slut så kommer där finnas en god anledning till det här.

Så lite kort info & lite regler:

Sporter: Alla. Däremot kommer det bli en hel del fotboll,hockey och NBA. Jag gillar den amerikanska marknaden och är lite av ett USA-Freak. Så en hel del blir det på amerikanska marknaden.
Mål: Som sagt. Inget satt, men skulle det vilja sig så väl att ligger + 3 K USD innan sommaren så bokas det en resa till USA.
Valuta: US Dollar( Kan dock komma enstaka undantag)
Limits: No Limits. Personligen tror jag dock aldrig att jag kommer lägga ett bet över $500.

Regler: Feedback, hyllningar, konstruktiv kritik är varmt välkommet. Men inget skitsnack som t.ex. hur dåliga mina bets är eller hur korkad jag är. Tala då istället med god ton och så kan vi diskutera saken ifrån olika synvinklar.

Slutligen skulle jag bara vilja säga att jag i 9 / 10 gånger inte ryggar andra personer. Utan går helt efter egen info, på så vis kan jag känna stor glädje när jag ligger plus " Shit, jag har verkligen varit bra den här tiden och gjort jobbet" och när det går mindre bra har jag bara mig själv att skylla.

Min spread: https://www.sharps.se/spreadsheet/4632

Vid dagbokens start:


Stats: 7 - 2 - 1
ROI: 130.54%
Vinstprocent: 78.00%


Let´s roll baby !
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 22:40   #2
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Har ryggat dig två gånger, och båda gångerna blev det utdelning, så du är varmt välkommen att skriva ned tankar och ideer.

Kör hårt och lycka till.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 22:41   #3
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Spel #1


Chicago Bulls @ 1.645

Liga: NBA
Insats: $ 200
Bolag: Pinnacle

Motivering:

http://scores.espn.go.com/nba/preview?gameId=301222027

Är väldigt sugen på att lägga en peng på Hornets som spelat in många fina slantar till mig i sina dagar och har därför blivit lite av ett favorit lag. Men oddset(1,230) lockar inte mot New Jersey idag även om jag tror och hoppas på seger.

Kom gärna med tankar och synpunkter !
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 22:41   #4
 
isathans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 1372


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Shysst namn på dagboken Lycka till!
isathan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 22:45   #5
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Oj, ibland går det snabbt när man får svar.

Tack så mycket Moffegrev, kul att kunna hjälpa till

Hoppas jag kan vaska fram lite guldkorn som du med flera kan få lite utdelning på

Nu blir det lite film (Rest stop), återkommer när det börja närma sig Match !
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 10:17   #6
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Resultatrapport 22 December

Antal Spel: 1
Antal Vunna: 1
Antal Förlorade: 0

Netto: + $ 129

Totalt sen dagbokstart:


Antal Spel: 1
Antal Vunna: 1
Antal Förlorade: 0

Netto: + $ 129
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 22:01   #7
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Spel #2


Buffalo Sabres ML @ 1.52

Liga: NHL
Bet: $ 150
Bolag: Betfair

Motivering:

http://scores.espn.go.com/nhl/preview?gameId=301223002

Lycka till ifall ni ryggar !
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 22:03   #8
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Spel #3


Buffalo Sabres U 5,5 @ 1.82

Liga: NHL
Bet: $ 100
Bolag: Betfair

Motivering:

http://scores.espn.go.com/nhl/preview?gameId=301223002

Lycka till ifall ni ryggar !
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-25, 16:52   #9
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Nu i dessa tider så får ni ha lite överséende och ursäkta att jag inte orkar ge en detaljerad resultatrapport. Så ger er en snabb version. Båda spelen på Sabresmatchen sket sig duktigt. Sabres förlorade med 4-3. Lagom roligt natten till julafton.

Men nu är det glömt, och efter en riktigt härlig jul är det bara att ta nya tag.
Och kvällen kommer bjuda på en fantastisk match, både igenom att tjäna pengar och underhållningsvärdet ( även ifall man aldrig ska blanda ihop att tjäna pengar med underhållning.)

Ikväll kl 23 så smäller det !! Miami Heat - La Lakers. Kommer att bli en fantastisk match med Le Bron vs Kobe.

Och givetvis ska vi tjäna pengar också


Spel 4


LA Lakers@ 1.67

Liga: NBA
Bet: $ 350 USD
Bolag: Betfair

Motivering:

Finns oerhört mycket att säga om den här matchen. Men mestadels skulle det bli en sammanfattning av ESPN. Och jag tycker dem gör ett oerhört fint jobb. Så ta en titt inne på ESPN.

http://scores.espn.go.com/nba/preview?gameId=301225013

Ikväll blir det fina pengar, vill du vara med?
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 00:05   #10
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Så, denna speldagboken kom helt olägligt. Hamnade i en riktigt tung svacka, och bestämde mig för att ta ett uppehåll året ut.

Däremot så finns där så oerhört mycket roligt att spela på, och nu när min favoritturnering (JVM) är igång så vore det synd med ett uppehåll.

Ni kommer att få se mig mer seriöst och spela högt igen efter nyår. Hoppas att inte allt för många har dömt ut mig redan. Om så är fallet...I Couldn´t care less. Jag bokför och samlar mina bets enbart för en person och det är mig själv.

Men givetvis kan man inte ha en spelbok utan att betta. Därför ska jag dela med mig lite av mina "små-bets" jag har fram till jag börjar seriöst nästa år.

Spel natten till 30 December


Norway U20 - Canada U20 HCP(-7) @ 300 Kr

Odds:
1.65
Bolag: Expekt

Motivering:


Canada kommer med en riktigt grym trupp till årets turnering och jag tvivlar verkligen inte på deras lag i år ( Se min rek: Vinnare JVM 2011) Norge är ett av de sämre lagen i årets turnering. Den som har det minsta lilla hockeyintresse förstår att Canada kommer köra över Norge ikväll. Jag tror på tvåsiffrigt för Canada dels ikväll och 65 % ränta för Hcp - 7 ser jag helt klart som spelvärde.

Lycka till ifall ni väljer att rygga !
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 00:40   #11
 
LadyDeWinters avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 156
Sharp$: 160


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Så, denna speldagboken kom helt olägligt. Hamnade i en riktigt tung svacka, och bestämde mig för att ta ett uppehåll året ut.

Däremot så finns där så oerhört mycket roligt att spela på, och nu när min favoritturnering (JVM) är igång så vore det synd med ett uppehåll.

Ni kommer att få se mig mer seriöst och spela högt igen efter nyår. Hoppas att inte allt för många har dömt ut mig redan. Om så är fallet...I Couldn´t care less. Jag bokför och samlar mina bets enbart för en person och det är mig själv.

Men givetvis kan man inte ha en spelbok utan att betta. Därför ska jag dela med mig lite av mina "små-bets" jag har fram till jag börjar seriöst nästa år.

Spel natten till 30 December


Norway U20 - Canada U20 HCP(-7) @ 300 Kr

Odds:
1.65
Bolag: Expekt

Motivering:


Canada kommer med en riktigt grym trupp till årets turnering och jag tvivlar verkligen inte på deras lag i år ( Se min rek: Vinnare JVM 2011) Norge är ett av de sämre lagen i årets turnering. Den som har det minsta lilla hockeyintresse förstår att Canada kommer köra över Norge ikväll. Jag tror på tvåsiffrigt för Canada dels ikväll och 65 % ränta för Hcp - 7 ser jag helt klart som spelvärde.

Lycka till ifall ni väljer att rygga !
Har redan gått in på denna för ett tag sen. Tycker, likt dig, att borde bli tvåsiffrigt.

Edit. Efter två minuter ramlar en back i norge och tappar pucken till 1-0 Canada.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 18:03   #12
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Nba spelen satte jag 2 av 3 matcher då Boston Celtic svek. Dessa förluster tog jag dock igen med hjälp av mitt tips här i min spelbok då Canada vann med hela 10-1 (tvåsiffrigt! Beskriver som jag förutspådde)

Kvällens spel blir följande:

Sverige U20-Tjeckien U20 1
Linköping - AIK 1

Odds: 1.64
Bet: 1000 SEK

Hoppas få lite extra pengar till min spelkassa så jag får en bra början då jag drar igång seriöst med en spread+spelbok som täcker hela 2011.
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-30, 22:41   #13
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Kvällens hockeyspel satt hur fint som helst!

LHC vann med 4-1 och Sverige vann med 6-3.

Detta gav + 640 SEK i kassan !
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td